Tüm netbook fırsatları için tıklayın !

Nar faydaları, Nardaki vitaminler, Soğuk algınlığı grip nar ile beslenin

Hastalıkların oluşmasında en büyük pay sahibi sıcak- soğuk hava değişimleri olsa da, doğru besinlerle gribe “dur” diyebilirsiniz. Memorial Ataşehir Hastanesi Beslenme ve Diyet Bölümü’nden Dyt. Şefika Aydın Selçuk, hastalıklardan korunmak için sağlıklı beslenme önerilerinde bulundu.VÜCUTTA ÇİNKO EKSİK İSE HASTALIK OLUŞABİLİR Vücutta çinko eksikliği; fiziksel, nörolojik [...]

Eklenme : 26.10.2011      Yorumlanma : 0      Kategori : Besinler

Çikolata Tüketimi, Felç ve çikolata tüketimi, Çikolata yararlımı

“Journal of the American College of Cardiology” dergisinde yayımlanan araştırmaya göre, felç riski çikolata tüketen kadınlarda, hiç tüketmeyenlere oranla yüzde 20 daha az.Stokholm’deki Karolinska Enstitüsü’nde yapılan araştırmaya yaşları 49 ile 83 arasında değişen 33 bin İsveçli kadın katılmış. Kakaoda bulunan antioksidan özelliğe sahip flavonoidler, düşük [...]

Eklenme : 14.10.2011      Yorumlanma : 0      Kategori : Besinler

Çiğ Kuruyemişin faydaları, Diyabet ve Çiğ Kuruyemişin yararları

Haftada 5 porsiyon çiğ kuru yemiş tüketimi diyabet riskini yüzde 27 azaltmaktadır” dedi.Gül, yaptığı açıklamada, araştırmalara göre tip 2 diyabetin son 30 yılda dünya genelinde 3 kat arttığını söyledi.Kronik olarak kan şekeri yüksekliğinin, böbrek, göz ve sinir hasarına neden olmasının yanı sıra felç, kalp hastalığı [...]

Eklenme : 12.10.2011      Yorumlanma : 0      Kategori : Besinler

Fruktoz Nedir, Fruktozun zararları,

Ancak işlenmiş her besin gibi fruktoz da bir dizi önemli tehlike taşıyor olabilir. Bilim adamları fruktozun kanser, kalp hastalığı, hipertansiyon, böbrek problemleri ve hatta bunamaya yol açtığını keşfetti.Fruktoz ile ilgili son haberlere göre de çok fazla meyve suyu tüketen ve fruktoz alan insanlarda bağırsak kanseri [...]

Eklenme : 05.10.2011      Yorumlanma : 0      Kategori : Besinler

Meyve Suları Zararlımı, Meyve suyunun zararları varmı

Bilim adamları meyve sularının çok fazla şeker içerdiği için bazı kanser türlerine yakalanma riskini artırdığını açıkladı. Avustralyalı araştırmacılar 2200 yetişkinin beslenme alışkanlıklarını inceledi. Ekip daha sonra iki yıl boyunca gönüllülerin hangi hastalıklara yakalandığını gözlemledi.Araştırma sonucunda elma, Brüksel lahanası, karnıbahar, brokoli yiyenlerde belli tümörlerin gelişimi önlenirken meyve [...]

Eklenme : 29.09.2011      Yorumlanma : 0      Kategori : Besinler